Thursday, February 28, 2008

Kawan baik di sekolah

Inilah kawan baik aku sejak aku di tingkatan 5A8. Dia banyak mengajar aku erti sebuah kehidupan di Kuala Lumpur. Aku mula kenal Adik sewaktu aku ditukarkan sekolah pada tahun 1995. Pertama kali aku melangkah masuk ke sekolah, aku terpaksa menyombongkan diri kerana yang sebenarnya aku gerun..aku yang berasal dari kampung. Mujurlah kawan baik aku ini yang mendekatiku....

sebenarnya dialah yang telah mengajar aku untuk buat blog nie....semua kawan kat office pun terkejut aku dah pandai buat blog nie....terima kasih.

2 comments:

Anonymous said...

sama-sama kasih...
pandai pun buat blog sendiri...
semua benda tu kena blaja baru pandai, long.. hehehe.. bosar nya gambar ni suma.. actually ko bole kecikkan.. masa dah browse tu, sebelum upload, klik kat small (sebelah kanan dalam petak yang sama) tak lah gambarnya satu dunia bleh tengok.. hehehe...
anyway congrats sebab berjaya buat blog 1001 malam nii......
pepe hal email aku kalau nak tanya lagi ye...

Anonymous said...

Semua nie..kau yang ajar buat blog nie..mula-mula rasa dah putus asalah jugak sebab asyik salah aje..